Mystery Guests

Wilt u Gast is Koning helpen de gastvrijheid in de horeca te verbeteren?

Word dan Mystery Guest! In het diepste geheim sturen wij u op pad om de gastvrijheid van verschillende bedrijven onder de loep te nemen. Als de oren en ogen van Gast is Koning stelt u zich positief kritisch en afwachtend op en voorziet ons van waardevolle feedback. Lijkt het u wat? Lees snel verder.

Het Mystery Guest profiel
Het profiel van een Mystery Guest ziet er als volgt uit:
– U bezoek regelmatig en graag de horeca.
– U heeft een horeca-achtergrond qua werk, vrije tijd en productkennis.
– U heeft een opbouwend kritische instelling en kan dit schriftelijk goed overbrengen.
– U vindt het leuk om onze trainingen te volgen.
– U bent betrouwbaar en integer en kan een passieve houding aannemen.
– U neemt de taak als Mystery Guest serieus en wilt daadwerkelijk bijdragen aan het succes van het horecabedrijf.

De ‘functie’ Mystery Guest is op vrijwillige basis, maar wij geven wel altijd een ruim budget mee en daarnaast zoeken wij naar een horecabedrijf dat goed te bereizen is voor u. Na ieder bezoek dient er binnen 24 uur een rapport geschreven te worden.

Aanmelden
Past u in het bovenstaande plaatje? Meld u dan aan door een mail te sturen naar info@gastiskoning.nl. Wij nemen dan contact met u op, stellen wat vragen en leggen het aanmeldproces uit. Na het doorlopen van het aanmeldproces laten wij weten of wij u wel/niet aan ons bestand kunnen toevoegen. Wanneer wij op dat moment voldoende Mystery Guests hebben, laten wij dat u ook weten.

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiele bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Paul Bol, franchisenemer van Gauchos aan de Plas: “Gast is Koning heeft een enorm positieve invloed. De envelop wordt nog net niet open gescheurd op het moment dat deze binnenkomt, om te kijken wat ze gescoord hebben. Het helpt mij enorm om de focus te leggen op de gastbeleving.”