Mystery Guests

Wilt u Gast is Koning helpen de gastvrijheid in de horeca te verbeteren?

Word dan Mystery Guest! In het diepste geheim sturen wij u op pad om de gastvrijheid van verschillende bedrijven onder de loep te nemen. Als de oren en ogen van Gast is Koning stelt u zich kritisch op en voorziet ons van waardevolle feedback. Lijkt het u wat? Lees snel verder.

Het Mystery Guest profiel

Het profiel van een Mystery Guest ziet er als volgt uit:

– U gaat regelmatig en graag uit eten.
– U heeft een horeca-achtergrond en productkennis.
– U heeft een opbouwend kritische instelling en kan opbouwende kritiek goed overbrengen.
– U vindt het leuk om onze trainingen te volgen.
– U bent betrouwbaar en integer en kan een passieve houding aannemen tijdens een Mystery Guest bezoek.
– U neemt de taak als Mystery Guest serieus en wilt daadwerkelijk bijdragen aan het succes van het horecabedrijf.

De ‘functie’ Mystery Guest is op vrijwillige basis, maar wij geven wel altijd een ruim budget mee en daarnaast zoeken wij naar een horecabedrijf dat goed te bereizen is voor u. Na ieder bezoek dient er een rapport geschreven te worden.

Aanmelden!
Wij hebben met name in de regio’s Oost-Gelderland, de kop van Noord-Holland, Friesland en Noord-Limburg Mystery Guests nodig! Past u in het bovenstaande plaatje? Meld u snel aan door een mail te sturen naar info@gastiskoning.nl.

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiele bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Herman Hell van de Hell’s Kitchen Group: “Wij werken inmiddels al 8 jaar samen en zien “Gast is Koning” als het geheime wapen van ons bedrijf.”
  • Paul Bol, franchisenemer van Gauchos aan de Plas: “Gast is Koning heeft een enorm positieve invloed. De envelop wordt nog net niet open gescheurd op het moment dat deze binnenkomt, om te kijken wat ze gescoord hebben. Het helpt mij enorm om de focus te leggen op de gastbeleving.”