Mystery Guests

Wilt u Gast is Koning helpen de gastvrijheid in de horeca te verbeteren?

Word dan Mystery Guest! In het diepste geheim sturen wij u op pad om de gastvrijheid van verschillende bedrijven onder de loep te nemen. Als de oren en ogen van Gast is Koning stelt u zich kritisch op en voorziet ons van waardevolle feedback. Lijkt het u wat? Lees snel verder.

Het Mystery Guest profiel

Het profiel van een Mystery Guest ziet er als volgt uit. Hij of zij …

– gaat regelmatig en graag uit eten
– heeft een horeca-achtergrond en productkennis
– heeft een kritische instelling en kan kritiek goed overbrengen
– vindt  het leuk om onze trainingen te volgen
– is betrouwbaar en integer
– neemt de taak als Mystery Guest serieus en wil daadwerkelijk bijdragen aan het succes van het horecabedrijf

Aanmelden!
Past u in het bovenstaande plaatje? Dan willen wij u graag ontmoeten. Meld u snel aan door een mail te sturen naar info@gastiskoning.nl.

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiele bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Herman Hell van de Hell’s Kitchen Group: “Wij werken inmiddels al 8 jaar samen wij zien “Gast is Koning” als het geheime wapen van ons bedrijf.”
  • Jeroen Bronsveld van The Hoxton: “Wij hebben vestigingen in New York en Londen en hebben voor “Gast is Koning” gekozen als partner voor onze vestiging in Amsterdam in Londen en New York werken wij ook met Mystery Guests, de bezoeken worden doorgebriefd naar ons hoofdkantoor in Londen.”