Onze aanpak

Ons concept is als een menu waarbij alle gerechten kloppen. Het is inspirerend, effectief en duurzaam. Drie zaken die bij ons hoog in het vaandel staan. Dus gaan we enthousiast met uw medewerkers aan de slag en leren ze alles wat we weten van een goed gastheerschap. We delen daarbij handvatten uit, in de vorm van de 10 koninklijke regels. En we zetten onze tanden in de positieve en negatieve ervaringen van onze Mystery Guests, die tijdens geheime bezoeken uw gastvrijheid onder de loep nemen. Maar liefst zes bezoeken kunt u verwachten.

Uw Mening telt’
Het ‘Uw Mening telt’ systeem stelt uw gasten in de gelegenheid om (anoniem) hun mening met u te delen. We reiken flyers aan, die u uw gasten mee kunt geven. Daarop vragen we ze hun mening kenbaar te maken via het formulier op onze website. Zo creëren we een zeer waardevolle doorlopende feedback-loop. En kunt u altijd snel inspelen op actuele knelpunten.

De trainingen
Alle trainingen worden gehouden op een door u gekozen plek. Meestal is dat het betreffende etablissement, maar u kunt er ook voor kiezen om de training te combineren met een bedrijfsuitje of teambuildingsdag op locatie. Onze trainingen zijn namelijk niet alleen leerzaam, maar dankzij het enthousiasme van onze entertainers ook nog eens hartstikke leuk als aanvulling op uw teamuitje.

Trajecten

Gast is Koning is een uniek gastvrijheidsconcept, middels onze enthousiaste trainingen, het ‘Uw Mening Telt systeem’ en onze goed getrainde Mystery Guests weten wij op de juiste wijze voor een langere tijd de positieve druk op de ketel te houden!

Wij bieden u de keuze uit 2 gangen:

Gang 1:

  • Introductie Gast is Koning, bij u op locatie door Frank Heijneman.
  • Training 10 Koninklijke basisregels / Belevingsregels. De training zal maximaal 60 minuten in beslag nemen en zal het team een enorme boost geven!
  • De medewerkers ontvangen na de training stickers, kaartjes en posters als reminder.
  • Introductie Uw Mening Telt systeem. Hier mag u onbeperkt gebruik van maken, de input blijft intern en zal niet openbaar gemaakt worden, gasten die hieraan deelnemen maken dit jaar kans op een trip naar Ibiza.
  • 6 Mystery Guest bezoeken, door onze goed getrainde Mystery Guests. Ondernemers en medewerkers geven aan dat ze de rapporten als een goede management tool ervaren.
  • Checklist digitaal en eventueel via de post.

Kosten voor een jaartraject bedragen 175,- per maand exclusief BTW en exclusief uitgaven van de Mystery Guest

Gang 2:

  • Introductie Gast is Koning, bij u op locatie door Frank Heijneman.
  • Training 10 Koninklijke basisregels / Belevingsregels. De training zal maximaal 60 minuten in beslag nemen en zal het team een enorme boost geven!
  • De medewerkers ontvangen na de training stickers, kaartjes en posters als reminder.
  • Introductie Uw Mening Telt systeem. Hier mag u onbeperkt gebruik van maken, de input blijft intern en zal niet openbaar gemaakt worden, gasten die hieraan deelnemen maken dit jaar kans op een trip naar Ibiza.
  • 12 Mystery Guest bezoeken, door onze goed getrainde Mystery Guests. Ondernemers en medewerkers geven aan dat ze de rapporten als een goede management tool ervaren.
  • Checklist digitaal en eventueel via de post.

Kosten voor een jaartraject bedragen 250,- per maand exclusief BTW en exclusief uitgaven van de Mystery Guest

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiele bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Herman Hell van de Hell’s Kitchen Group: “Wij werken inmiddels al 8 jaar samen en zien “Gast is Koning” als het geheime wapen van ons bedrijf.”
  • Paul Bol, franchisenemer van Gauchos aan de Plas: “Gast is Koning heeft een enorm positieve invloed. De envelop wordt nog net niet open gescheurd op het moment dat deze binnenkomt, om te kijken wat ze gescoord hebben. Het helpt mij enorm om de focus te leggen op de gastbeleving.”