Onze aanpak

Ons concept is als een menu waarbij alle gerechten kloppen. Het is inspirerend, effectief en duurzaam. Drie zaken die bij ons hoog in het vaandel staan. Dus gaan we enthousiast met uw medewerkers aan de slag en leren ze alles wat we weten van een goed gastheerschap. We delen daarbij handvatten uit, in de vorm van de 10 koninklijke regels. En we zetten onze tanden in de positieve en negatieve ervaringen van onze Mystery Guests, die tijdens geheime bezoeken uw gastvrijheid onder de loep nemen. Maar liefst zes bezoeken kunt u verwachten.

Uw Mening telt’
Het ‘Uw Mening telt’ systeem stelt uw gasten in de gelegenheid om (anoniem) hun mening met u te delen. We reiken flyers aan, die u uw gasten mee kunt geven. Daarop vragen we ze hun mening kenbaar te maken via het formulier op onze website. Zo creëren we een zeer waardevolle doorlopende feedback-loop. En kunt u altijd snel inspelen op actuele knelpunten.

De trainingen
Alle trainingen worden gehouden op een door u gekozen plek. Meestal is dat het betreffende etablissement, maar u kunt er ook voor kiezen om de training te combineren met een bedrijfsuitje of teambuildingsdag op locatie. Onze trainingen zijn namelijk niet alleen leerzaam, maar dankzij het enthousiasme van onze entertainers ook nog eens hartstikke leuk als aanvulling op uw teamuitje.

Het traject
Het Gast is Koning traject duurt een jaar. Dit staat er op het menu:

Gang 1 Gang 2:
– Introductie Gast is Koning.
– Training 10 Koninklijke regels / belevingsregels
– Introductie Uw Mening Telt
– 6 Mystery Guest bezoeken
– Checklist digitaal en via de post
– Introductie Gast is Koning.
– Training 10 Koninklijke regels / belevingsregels
– Introductie Uw Mening Telt
– 12 Mystery Guest bezoeken
– Checklist digitaal en via de post

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiele bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Herman Hell van de Hell’s Kitchen Group: “Wij werken inmiddels al 8 jaar samen wij zien “Gast is Koning” als het geheime wapen van ons bedrijf.”
  • Jeroen Bronsveld van The Hoxton: “Wij hebben vestigingen in New York en Londen en hebben voor “Gast is Koning” gekozen als partner voor onze vestiging in Amsterdam in Londen en New York werken wij ook met Mystery Guests, de bezoeken worden doorgebriefd naar ons hoofdkantoor in Londen.”