Trajecten

Gast is Koning is een uniek gastvrijheidsconcept, middels onze enthousiaste trainingen, het ‘Uw Mening Telt systeem’ en onze goed getrainde Mystery Guests weten wij op de juiste wijze voor een langere tijd de positieve druk op de ketel te houden!

Wij bieden u de keuze uit 2 gangen:

Gang 1:

  • Introductie Gast is Koning, bij u op locatie door Frank Heijneman.
  • Training 10 Koninklijke basisregels / Belevingsregels. De training zal maximaal 60 minuten in beslag nemen en zal het team een enorme boost geven!
  • De medewerkers ontvangen na de training stickers, kaartjes en posters als reminder.
  • Introductie Uw Mening Telt systeem. Hier mag u onbeperkt gebruik van maken, de input blijft intern en zal niet openbaar gemaakt worden, gasten die hieraan deelnemen maken dit jaar kans op een trip naar Miami.
  • 6 Mystery Guest bezoeken, door onze goed getrainde Mystery Guests. Ondernemers en medewerkers geven aan dat ze de rapporten als een goede management tool ervaren.
  • Checklist digitaal en eventueel via de post.

Kosten voor een jaartraject bedragen 175,- per maand exclusief BTW en exclusief uitgaven van de Mystery Guest

Gang 2:

  • Introductie Gast is Koning, bij u op locatie door Frank Heijneman.
  • Training 10 Koninklijke basisregels / Belevingsregels. De training zal maximaal 60 minuten in beslag nemen en zal het team een enorme boost geven!
  • De medewerkers ontvangen na de training stickers, kaartjes en posters als reminder.
  • Introductie Uw Mening Telt systeem. Hier mag u onbeperkt gebruik van maken, de input blijft intern en zal niet openbaar gemaakt worden, gasten die hieraan deelnemen maken dit jaar kans op een trip naar Miami.
  • 12 Mystery Guest bezoeken, door onze goed getrainde Mystery Guests. Ondernemers en medewerkers geven aan dat ze de rapporten als een goede management tool ervaren.
  • Checklist digitaal en eventueel via de post.

Kosten voor een jaartraject bedragen 250,- per maand exclusief BTW en exclusief uitgaven van de Mystery Guest

Trainingen

Onze trainingen zijn altijd enthousiast en praktijkgericht. Wij zijn er voor het team en zorgen ervoor dat de medewerkers bewuster en enthousiaster aan het werk gaan. Servicegericht werken verhoogt de gastvrijheidsbeleving en uiteindelijk de resultaten.

Hieronder vindt u het aanbod van onze trainingen. De trainingen kunnen ook gecombineerd worden:

* 10 Koninklijke Basisregels. Tijdens deze training wordt de basis behandeld, van ontvangst tot vertrek. Deze training kan gecombineerd worden met een van de andere trainingen!

* 10 Koninklijke Belevingsregels. Hier komt ook een stukje product en serveertechnieken aan bod, deze training wordt vaak gecombineerd met de basistraining.

10 Koninklijke Terrastips. Tijdens deze training geven we op een praktische wijze voorbeelden over hoe je succesvol een terras draait.

10 Koninklijke Gastvrijheidsregels. Tijdens deze training behandelen we: passie, houding, voorstellen, helicopterview, focus op details, spontaniteit en snelheid. Service verlenen is omzet draaien.

10 Koninklijke Bier regels. Deze training wordt verzorgd door onze biersommelier Kim Sonneveld. De biertraining kan uitgebreid worden met een kleine proeverij. Bier is beleving en vormt een steeds belangrijkere rol bij horecabedrijven.

* Workshop 3.0. Gedurende de training komen wij met twee personen om op een interactieve manier aan de slag te gaan met het team. Wij passen diverse technieken toe om de medewerkers nog meer bewust te maken van verbale en non-verbale communicatie.

Na de trainingen worden er altijd kaartjes en stickers overhandigd zodat de medewerkers een reminder hebben.

Onze trainers:

Kim Sonneveld Kim Sonneveld
…is onze biersommelier en zal natuurlijk haar kennis voor bier maximaal presenteren tijdens de training. Kim is opgegroeid met een enorme passie voor het vak, en is nog steeds werkzaam in de horeca om zo maximaal de raakvlakken te behouden. Ze heeft ruime horecaervaring opgebouwd in zowel binnen- als buitenland. De kosten voor een training van ca. 1,5 uur bedragen 495,- exclusief BTW.
Patricia Liefhebber
…is al een lange tijd werkzaam voor Gast is Koning, haar vakkennis en de passie voor het vak werkt aanstekelijk. Patricia weet altijd de juiste snaar te raken en heeft door haar ruime ervaring de slagkracht die noodzakelijk is om een training succesvol te verzorgen. De kosten voor een training van ca. 1,5 uur bedragen 495,- exclusief BTW.
Frank Heijneman Frank Heijneman
…is de eigenaar van Gast is Koning en inmiddels uitgegroeid tot een van de meest bekende Gastvrijheidstrainers van Nederland. Hij heeft de afgelopen tien jaar ongeveer 3000 trainingen verzorgd. Zijn enthousiasme blijft hangen door zijn enorme horecakennis en ervaringen uit de praktijk, hij weet telkens weer de teams te motiveren. De kosten voor een training/powerboost van Frank kost 995,- exclusief BTW.

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiele bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Herman Hell van de Hell’s Kitchen Group: “Wij werken inmiddels al 8 jaar samen wij zien “Gast is Koning” als het geheime wapen van ons bedrijf.”
  • Jeroen Bronsveld van The Hoxton: “Wij hebben vestigingen in New York en Londen en hebben voor “Gast is Koning” gekozen als partner voor onze vestiging in Amsterdam in Londen en New York werken wij ook met Mystery Guests, de bezoeken worden doorgebriefd naar ons hoofdkantoor in Londen.”