Trajecten

Ons concept is als een menu waarbij alle gerechten kloppen. Het is inspirerend, effectief en duurzaam. We gaan enthousiast met uw medewerkers aan de slag en leren ze alles wat wij weten van gastvrijheid. Wij delen daarbij handvatten uit, in de vorm van De 10 Koninklijke Regels. En we zetten onze tanden in de positieve en kritisch opbouwende ervaringen van onze Mystery Guests, die tijdens geheime bezoeken uw gastvrijheid onder de loep nemen. Een traject bestaat uit Mystery Guest bezoeken, training(en) en het Uw Mening Telt systeem.

Mystery Guest bezoeken
Wij observeren, rapporteren en motiveren! Tijdens de Mystery Guest bezoeken wordt uw horecabedrijf bezocht door een goed getrainde Mystery Guest en beoordeeld op gastvrijheid. Het jaarlijks trainen van onze Mystery Guests staat bij ons hoog in het vaandel. Zij ontvangen van ons informatie en handvatten waarmee zij de horecabedrijven op de juiste manier kunnen beoordelen, de trainingen worden verzorgd op een informatieve en interactieve wijze.

Trainingen
Alle trainingen worden gehouden op een door u gekozen plek. Onze trainingen zijn niet alleen leerzaam, maar dankzij ons enthousiasme ook nog eens hartstikke leuk. Wij starten het traject met de 10 Koninklijke Basisregels, maar hebben daarnaast ook andere trainingen als aanvulling op het traject zoals de 10 Koninklijke Terrastips, 10 Koninklijke Belevingsregels en Workshop 3.0 waar op een interactieve manier getraind wordt.

Uw Mening Telt’
Het ‘Uw Mening Telt’ systeem stelt uw gasten in de gelegenheid om (anoniem) hun mening met u te delen. We reiken kaartjes aan, die u uw gasten mee kunt geven. Daarop vragen we ze hun mening kenbaar te maken via het formulier op onze website. Deze informatie komt bij ons binnen en wordt naar u toegestuurd, zo blijft het intern. Hiermee creëren we een zeer waardevolle doorlopende feedback-loop. Zo kunt u altijd snel inspelen op actuele knelpunten.

Ons keuzemenu

Gast is Koning is een uniek gastvrijheidsconcept. Middels onze enthousiaste trainingen, het ‘Uw Mening Telt systeem’ en onze goed getrainde Mystery Guests weten wij op de juiste wijze voor een langere tijd de positieve druk op de ketel te houden!

Wij bieden u de keuze uit 3 gangen:

Gang 1:

  • Introductie Gast is Koning, bij u op locatie door een van onze trainers.
  • Training 10 Koninklijke Basisregels. De training zal ongeveer 60 minuten in beslag nemen!
  • De medewerkers ontvangen na de training stickers, kaartjes en posters als reminder.
  • Introductie Uw Mening Telt systeem. Hier mag u onbeperkt gebruik van maken.
  • 6 Mystery Guest bezoeken, door onze goed getrainde Mystery Guests.
  • Checklist digitaal en eventueel via de post.

Kosten voor een jaartraject bedragen 175,- per maand exclusief BTW en exclusief uitgaven van de Mystery Guest

Gang 2:

  • Introductie Gast is Koning, bij u op locatie door een van onze trainers.
  • Training 10 Koninklijke Basisregels. De training zal ongeveer 60 minuten in beslag nemen!
  • De medewerkers ontvangen na de training stickers, kaartjes en posters als reminder.
  • Introductie Uw Mening Telt systeem. Hier mag u onbeperkt gebruik van maken.
  • 12 Mystery Guest bezoeken, door onze goed getrainde Mystery Guests.
  • Checklist digitaal en eventueel via de post.

Kosten voor een jaartraject bedragen 245,- per maand exclusief BTW en exclusief uitgaven van de Mystery Guest

Gang 3:

  • Introductie Gast is Koning, bij u op locatie door een van onze trainers.
  • Training 10 Koninklijke Basisregels. De training zal ongeveer 60 minuten in beslag nemen!
  • Training Workshop 3.0. Hierbij wordt op een interactieve manier getraind.
  • De medewerkers ontvangen na de training stickers, kaartjes en posters als reminder.
  • Introductie Uw Mening Telt systeem. Hier mag u onbeperkt gebruik van maken.
  • 12 Mystery Guest bezoeken, door onze goed getrainde Mystery Guests.
  • Checklist digitaal en eventueel via de post.

Kosten voor een jaartraject bedragen 295,- per maand exclusief BTW en exclusief uitgaven van de Mystery Guest

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiele bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Paul Bol, franchisenemer van Gauchos aan de Plas: “Gast is Koning heeft een enorm positieve invloed. De envelop wordt nog net niet open gescheurd op het moment dat deze binnenkomt, om te kijken wat ze gescoord hebben. Het helpt mij enorm om de focus te leggen op de gastbeleving.”