Trainingen

Wij leveren professionele gastvrijheidstrainingen voor horecabedrijven. Van gastvrijheidstrainingen tot algemene horecatrainingen en van personeelstrainingen voor in de bediening tot hoe om te gaan met ontevreden gasten. Onze totaalpakketten bieden voor iedere horecaonderneming de perfecte oplossing om de gastvrijheid en algemene kwaliteit te verhogen.

Onze trainingen zijn niet alleen leerzaam, maar dankzij ons oprechte enthousiasme ook nog eens hartstikke leuk om te volgen. Wij starten ieder traject met de 10 Koninklijke Basisregels en hebben daarnaast ook andere trainingen als aanvulling op het traject, zoals de 10 Koninklijke Terrastips, de 10 Koninklijke Belevingsregels en Workshop 3.0, waar op een leuke, leerzame en interactieve manier wordt getraind.

Gast is Koning levert hét totaalpakket voor de horeca. Zo staan wij onder andere bekend om onze goed getrainde Mystery Guests.

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiële bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Paul Bol, franchisenemer van Gauchos aan de Plas: “Gast is Koning heeft een enorm positieve invloed. De envelop wordt nog net niet open gescheurd op het moment dat deze binnenkomt, om te kijken wat ze gescoord hebben. Het helpt mij enorm om de focus te leggen op de gastbeleving.”