Wie wij zijn

Jong, dynamisch en enthousiast. Dát is Gast is Koning. En dat komt door het enorme plezier waarmee we onze taak al meer dan negen jaar uitvoeren. Het verbeteren van de gastvrijheid van horecabedrijven, en wel op onze eigen unieke wijze. Want als uw medewerkers er écht plezier in hebben, dan zullen uw gasten dat zeker merken.

Het concept

Gast is Koning is een uniek gastvrijheidsconcept omdat we, als enige gastvrijheidstrainer in Nederland, meer doen dan alleen trainen. We entertrainen, met onze uitbundige aanpak. We bouwen voort op de feedback van onze mystery guests, die we in het diepste geheim sturen om uw gastvrijheid te toetsen. Én we hebben een systeem ontwikkelt waarmee we kunnen luisteren naar de mening van uw gasten. Het Uw mening telt systeem. Dat zeer waardevol is, want zoals onze naam al zegt: ‘Gast is Koning’.

Het team

Het team van Gast is Koning bestaat uit gedreven en natuurlijk zeer gastvrije toppers.

Graag stellen we aan u voor…

Frank Heijneman
DGA van Gast is Koning, verantwoordelijk voor de eindresultaten en houdt zich vooral met drie zaken bezig: Trainingen, Acquisitie en Relatiebeheer. Frank is geboren in het café van zijn ouders en heeft daarna alle benodigde horecaopleidingen gevolgd. Hij is twaalf jaar Horecamanager geweest bij La Place waar hij ook deel uitmaakte van het productontwikkelingsteam! Nu bijna tien jaar Gast is Koning: Tijd gaat hard, maar wij gaan harder! #BAM!
 

 

Amber Koornneef
Deze topper werkt al zes jaar bij Gast is Koning en is onder andere verantwoordelijk voor de planning van de Mystery Guest bezoeken. Ook screent zij onze Mystery Guests op de benodigde competenties en is zij verantwoordelijk voor de Mystery Guest trainingen die regelmatig gehouden worden. Amber is afgestudeerd aan de HTRO Hoger Toeristisch Recreatief Onderwijs in Rotterdam.

 

patricia

 

 

Patricia Liefhebber
Gastvrijheidstrainer in hart en nieren. Zij is, net als Frank, verantwoordelijk voor trainingen, aquisitie en relatiebeheer binnen Gast is Koning alsmede voor het laatste checkmoment voordat de checklists verstuurd worden naar de opdrachtgever. Tevens is zij verantwoordelijk voor een honderdtal opdrachtgevers.Patricia heeft de Hotelschool in Den Haag succesvol afgerond en een ruime ervaring in de horeca opgedaan. Zij is super enthousiast en in staat om horecamedewerkers een positieve boost te geven die na een training nog lang blijft hangen. Patricia zoekt tijdens haar training veel interactie met de medewerkers.

 

domnique

 

Dominique van den Berg
Dominique is reeds zes jaar werkzaam bij ons bedrijf en verantwoordelijk voor de financiële administratie. Zij werkt zeer gedreven en detail/doelgericht. Dominique is zeer waardevol voor ons bedrijf en zorgt ervoor dat alles achter de schermen goed verloopt. Dominique heeft SPH Sociaal Pedagogiek gestudeerd in Rotterdam.

 

 

Anika Zwinkels
Een zeer betrokken collega die al vier jaar werkzaam is bij Gast is Koning. Zij is flexibel inzetbaar en in staat om op diverse posities te opereren binnen ons bedrijf. Zij heeft een jaar full-time (gedurende een tussenjaar) ons kantoor doorgedraaid, tijdens dat jaar was er een omzetgroei van 20%! Momenteel studeert zij Small Business en Retailmanagement in Den Haag.

 

valerie

 

Valerie Plasmans
Valerie is ook reeds vier jaar werkzaam bij Gast is Koning. Buiten de reguliere werkzaamheden om, van onder andere het uitwerken van de Mystery Guestrapportages, is Valerie verantwoordelijk voor onze handboeken/instructies. Valerie heeft zoals al onze collega’s ruime ervaring in de horeca. Het nieuwe project voor Valerie wordt het opzetten van Gast is Koning op Curaçao.  Ze studeert momenteel Rechten in Leiden.

Reacties opdrachtgevers
Ondernemers over ons:

  • Wobbe van Zoelen van Anne & Max: “Gast is Koning levert een substantiele bijdrage aan het succes van onze zaken.”
  • Herman Hell van de Hell’s Kitchen Group: “Wij werken inmiddels al 8 jaar samen en zien “Gast is Koning” als het geheime wapen van ons bedrijf.”
  • Paul Bol, franchisenemer van Gauchos aan de Plas: “Gast is Koning heeft een enorm positieve invloed. De envelop wordt nog net niet open gescheurd op het moment dat deze binnenkomt, om te kijken wat ze gescoord hebben. Het helpt mij enorm om de focus te leggen op de gastbeleving.”